PDA

Επιστροφή στο Forum : Ευαγγελατος και 4τροχοι σε ντου!


AlfaGTakos
28-02-08, 01:22
Απ'οψε στις αποκαλυψεις του ευαγγελατου σε συνεργασια των 4τροχων και εξωτερικου μηχανικου με φιατ 16 , ελυσαν κρεμαγιερα και πισω τροχους, περασαν απο ελεγχο σε 3 εξουσιοδοτημενα συνεργεια και βγηκε αφτιαχτο!

ktsigou
28-02-08, 09:42
Απ'οψε στις αποκαλυψεις του ευαγγελατου σε συνεργασια των 4τροχων και εξωτερικου μηχανικου με φιατ 16 , ελυσαν κρεμαγιερα και πισω τροχους, περασαν απο ελεγχο σε 3 εξουσιοδοτημενα συνεργεια και βγηκε αφτιαχτο!
ετσι για να σφιξουν λιγο οι κωλοι στα συνεργειακαι περισσοτερο στις απροσωπες αντιπροσωπειες

Greek
28-02-08, 11:23
Και να ήταν μόνο αυτό? Οι στόκοι πήγαιναν και έρχονταν , ανθρώπινοι και μη......

AlfaGTakos
28-02-08, 16:18
Δυστυχως για την εταιρεια...Η αθλια αυτη εικονα εβαλε πολλους συμφοιτητες μου σε σκεψεις,ανθρωποι που ειδαν τα νεα μοντελα και ειχαν αποφασισει να κανουν ενα βημα μπρος αναστελλοντας καθε ενδοιασμο για την αγορα ιταλικου...τωρα ομως αρχιζουν να δυσπιστουν παλι....

snapper
28-02-08, 16:20
Δεν το είδα.
Μόνο για Ιταλικά έδειξε δηλαδή?

kimon
28-02-08, 16:26
Όχι, δεν έδειξε μόνο ιταλικά.Και για τα συνεργεία των κορεάτικων έδειξε τα χάλια τους (νομίζω -αν δε κάνω λάθος- ήταν κι ένα ΚΙΑ ceed, που του "δημιούργησαν" διαρροή στα υγρά των φρένων).

Αλλά αυτό ρε παιδιά, έχει παιχτεί την περασμένη βδομάδα! Το επανέλαβαν χθες?

AlfaGTakos
28-02-08, 17:13
Α δεν τοξερα...Ναι Kimon εχθες το βραδυ το δα.Μετα βγηκα και δεν ειδα την συνεχεια.

NIKOLAOS
02-03-08, 22:59
Συνεχίζεται την εβδομάδα αυτή...

skullone
02-03-08, 23:23
Ξέρετε τι θα'ναι πολύ καλό; Να βρεθεί κάποιος να τα γράψει σε DVD, να τους βάλει ιταλικούς υπότιτλους και να τα στείλει κατ'ευθείαν στη Fiat στην Ιταλία, να μαθευτούν τα ρεζιλίκια των συνεργείων.

nick76
02-03-08, 23:43
επρεπε να το βγαλει καποιος , εχει γεμισει ο τοπος απατεωνες που πηραν ενα κατσαβιδι και μια ραμπα και το παιζουν μαστορες , συγγενης μου πριν λιγο διαστημα παραλιγο να εχει σοβαρο ατυχημα στην εθνικη απο μαμακια τετοιου απατεωνα

NIKOS159
03-03-08, 11:27
Δυστυχως για την εταιρεια...Η αθλια αυτη εικονα εβαλε πολλους συμφοιτητες μου σε σκεψεις,ανθρωποι που ειδαν τα νεα μοντελα και ειχαν αποφασισει να κανουν ενα βημα μπρος αναστελλοντας καθε ενδοιασμο για την αγορα ιταλικου...τωρα ομως αρχιζουν να δυσπιστουν παλι....

Δυστυχως φιλε μου αυτη η εικονα αφορα ολες τις εταιριες και ολα τα συνεργεια πλην ελαχιστων εξαιρεσεων.Ολοι κοιταν τα βασικα και εξω απο εδω

snapper
03-03-08, 12:21
Δυστυχως φιλε μου αυτη η εικονα αφορα ολες τις εταιριες και ολα τα συνεργεια πλην ελαχιστων εξαιρεσεων.Ολοι κοιταν τα βασικα και εξω απο εδω


Ακριβώς. Πέρα από τα λαμόγια που τους θεωρώ συνειδητούς εγκληματίες, υπάρχουν και οι ρουτινιασμένοι.
Είναι αυτοί που δεν θυμούνται το πρωταρχικά βασικό: το αμάξι δεν παραδίδεται αν όλες οι παράμετροι μιας παρέμβασης στο αυτοκίνητο δεν τσεκάρονται.
Μισοσφιγμένα μπουλόνια επειδή πιάσαμε τη κουβέντα για το ματς, ιπτάμενα κομένα καλωδιάκια επειδή θυμηθήκαμε το καυγά με τη κυρά, ζοχάδα και κακοκεφιά με αποτέλεσμα τη μη τήρηση των κανόνων...
Ο μάστορας είναι σαν το γιατρό, δεν είναι απλά τα πράγματα. Χρειάζεται συνείδηση κάθε στιγμή.

thanos28
03-03-08, 12:22
φιλε μου καταρχας δεν εκανε οτι εκανε μονο στη fiat. εδειξε και hunday (ιδεα δεν εχω αν το εγραψα σωστα) και ΤΟΥΟΤΑ !!!
απο εκει και περα, η βλαβη δεν βρεθηκε απλα και μονο επειδη στις φαμπρικες που λεγονται αντιπροσωπειες των 20-25 διελευσεων την ημερα δεν υπαρχει ουτε χρονος, ουτε θεληση να κανουν δοκιμη στο δρομο το καθε αυτοκινητο που μπαινει εκει μεσα.
ο μονος τροπος για να βρουν την "βλαβη" στο τιμονι , οπως επισης και με αυτη με τα υγρα των φρενων ηταν να βγαλουν το αμαξι δοκιμη στο δρομο.

skullone
03-03-08, 12:23
Και μετά φταίει τ'αμάξι (που θα το πούμε χρέπι, αναξιόπιστο και θα χρεώσουμε τα προβλήματα στην προέλευσή του) κι όχι ο μάστορας....

alfageologist
03-03-08, 14:13
παντως το ενα στο περιστερι του
κοντελλη ηταν

skullone
03-03-08, 17:18
Και μετά φταίει τ'αμάξι που είναι ιταλικό, άρα αναξιόπιστο. Έτσι, καλά τους κάνουν. Και να καταλάβουν επιτέλους τα μαστόρια ότι κάθε φορά που ασχολούνται με το αυτοκίνητο κάποιου εξαρτάται η ζωή αυτουνού, της οικογένειάς του αλλά και ζωές άλλων ανθρώπων που θα βρεθούν στο διάβα του.

wenger
03-03-08, 17:55
Γενικά το χειρότερο πράγμα είναι η ημιμάθεια που υπάρχει σε όλους τους τομείς και τα επαγγέλματα.

AlfaGTakos
06-03-08, 14:54
Δεν θα διαφωνήσω μαζι σας παιδια.Πόλλες αντιπροσωπειες κανουν μοιραια σφαλματα. Φτάνει να σας πω την οδυσσεια που τραβηξα με συνεργειο της Daewoo στην εισοδο της Λ.Αμφιθεας οπου μετα απο τρακαρισμα με το Lanos μου το συνεργειο που το κρατησε 40 μερες καταφερε να μου βαλει "νεκρο" εγκεφαλο και να με χρεωσει!Απειρες δυσλειτουργειες.Φανταστειτε οτι πριν το τρακαρισμα και απο το πρωτο σερβις το αυτοκινητο δεν επαιρνε μπροστα χωρις σπρωξιμο.Και κατι αλλο που εχω μαλλον ξαναναφερει: Σε πολυ γνωστο εξουσιοδοτημενο συνεργειο Mercedes-Benz στην παραλιακη, επειτα απτο μεγαλο σερβις της CLK,την ιδια μερα κατευθυνομενος ο αδερφος μου με μενα μεσα προς αναβυσσο το τιμονι κλειδωσε πανω στη στροφη με αποτελεσμα να δουμε τον χαρο με τα ματια μας! το αθτοκινητο εκανε 3 σβουρες,εκοψε μια κολονα και τρια δεντρα.Και κανενας αεροσακος δεν ανοιξε.Ουσιαστικα το αυτοκινητο σταματησε την λειτουργεια του καθοδον.Επειτα σε ανεξαρτητο συνεργειο η 'βιδα΄στηριξης του τιμονιου ηταν ξελασκαρισμενη και επεσε στο κεφαλι του μαστορα.

skullone
06-03-08, 18:23
Έχω μια ερώτηση σχετικά με το παχύμετρο και τη μέτρηση της χθεσινής εκπομπής. Τι μας δείχνει; Αν είναι ξαναβαμμένο ή αν είναι τρακαρισμένο το αυτοκίνητο; Γιατί, αν μας δείχνει μόνο το πρώτο, θέλω να παρατηρήσω ότι για να ξαναβάψουμε ένα αυτοκίνητο, δεν είναι αναγκαίο να έχει τρακάρει. Μπορεί να έχει φθαρεί το χρώμα, μπορεί να έχει υποστεί γρατζουνιές ή να υπήρξε πρόβλημα (για οποιονδήποτε λόγο) σκουριάς και να χρειάστηκε αποκατάσταση.

Trentatre
06-03-08, 18:28
Μάλλον γιατι στην πληθωρα των περιπτωσεων η βαφή γίνεται λόγω τρακαρίσματος.Δεν ειναι απόδειξη ,αλλα ενδειξη.Και σίγουρα ένα μοντέλο <10 ετων δεν νομίζω να εχει τόσο τρομακτικα προβλήματα σκουρίας κτλ

Harry
06-03-08, 23:56
Γενικά το χειρότερο πράγμα είναι η ημιμάθεια που υπάρχει σε όλους τους τομείς και τα επαγγέλματα.


+1 , αλλα περα απο αυτο , ειναι και η μοιζερο-απατεωνια! Να μην σου κανουν ολη τη δουλεια , αλλα να πληρωθουν σαν να στην εχουν κανει .:mad: :x

sirogerg
07-03-08, 10:37
παντως το ενα στο περιστερι του
κοντελλη ηταν

Φίλε επειδή δεν το είδα τι είπε για το συγκεκριμένο? Γιατι τα πρώτα service εκει τα έκανα. Στειλε που pm αν δεν μπορουν να γραφτουν δημόσια

Dimid
07-03-08, 12:38
Ξέρετε τι θα'ναι πολύ καλό; Να βρεθεί κάποιος να τα γράψει σε DVD, να τους βάλει ιταλικούς υπότιτλους και να τα στείλει κατ'ευθείαν στη Fiat στην Ιταλία, να μαθευτούν τα ρεζιλίκια των συνεργείων.


Συμφωνώ απόλυτα αλλά και μία απορία.Μόνο τα Ελληνικά μαστόρια κάνουν τέτοια ? Μήπως και 'αλλες χώρες έχουν μία από τα ίδια ?.. (π.χ. νότια Ιταλία,Ισπανία,Πορτογαλία -με το περίφημο μεσογειακό τρόπο αντιμετώπισης -)
Πάντως και πάλι ναι-να τους στείλουμε να δούνε τα χάλια τους.

147cuore
07-03-08, 12:40
Συμφωνώ απόλυτα αλλά και μία απορία.Μόνο τα Ελληνικά μαστόρια κάνουν τέτοια ? Μήπως και 'αλλες χώρες έχουν μία από τα ίδια ?.. (π.χ. νότια Ιταλία,Ισπανία,Πορτογαλία -με το περίφημο μεσογειακό τρόπο αντιμετώπισης -)
Πάντως και πάλι ναι-να τους στείλουμε να δούνε τα χάλια τους.

Και εδώ Αγγλία τα ίδια κάνουν...

tem
07-03-08, 13:40
και στη Γερμανία τα ίδια πάνω κάτω κάνουν

BILL33
07-03-08, 13:52
Έχω μια ερώτηση σχετικά με το παχύμετρο και τη μέτρηση της χθεσινής εκπομπής. Τι μας δείχνει; Αν είναι ξαναβαμμένο ή αν είναι τρακαρισμένο το αυτοκίνητο; Γιατί, αν μας δείχνει μόνο το πρώτο, θέλω να παρατηρήσω ότι για να ξαναβάψουμε ένα αυτοκίνητο, δεν είναι αναγκαίο να έχει τρακάρει. Μπορεί να έχει φθαρεί το χρώμα, μπορεί να έχει υποστεί γρατζουνιές ή να υπήρξε πρόβλημα (για οποιονδήποτε λόγο) σκουριάς και να χρειάστηκε αποκατάσταση.
Ελεγαν οτι αν δεν εχει βαφτει το αμαξι θα πρεπει να εχει ενα Χ παχος η βαφη.Αυτο ομως ειναι ιδιο για ολα τα αμαξια και και ολα τα χρωμματα και σε ολα τα σημεια του αμαξωματος;Πολυ δυσκολο μου φαινετε αυτο ειδικα εχοντας αυτη την φωτο στο μυαλο μου http://img206.imageshack.us/img206/6019/paintrm4.th.gif (http://img206.imageshack.us/my.php?image=paintrm4.gif)

kimon
07-03-08, 14:14
Ελεγαν οτι αν δεν εχει βαφτει το αμαξι θα πρεπει να εχει ενα Χ παχος η βαφη.Αυτο ομως ειναι ιδιο για ολα τα αμαξια και και ολα τα χρωμματα και σε ολα τα σημεια του αμαξωματος;Πολυ δυσκολο μου φαινετε αυτο ειδικα εχοντας αυτη την φωτο στο μυαλο μου http://img206.imageshack.us/img206/6019/paintrm4.th.gif (http://img206.imageshack.us/my.php?image=paintrm4.gif)

Yποτίθεται ότι ο μετρητής είχε ένα όριο (έως 200, αν θυμάμαι καλά), που θεωρούνταν ότι είναι η εργοστασιακή βαφή.
Δηλ. όντως μπορεί στο φτερό να ήταν 150 π.χ και στην αριστερή κολόνα 190.Δεν σήμαινε ότι είχε ξαναβαφεί το αμάξι, γιατί ήταν μέσα στο εύρος αποδεκτών τιμών (<200).Αν έδειχνε 150 το ένα σημείο και άλλο 360 ας πούμε, τότε θεωρούνταν ξαναβαμμένο.
Έτσι κατάλαβα εγώ.
Τώρα το κατά πόσο έχει βάση αυτή η μέτρηση, είναι άλλο θέμα.:neutral:

kyan
07-03-08, 14:26
Το ότι έχει ξαναβαφτεί ένα καπό ή φτερό δεν σημαίνει όμως ότι το αυτοκίνητο είναι "τρακαρισμένο" όπως ωρυόταν ο Ευαγγελάτος. Υπάρχει αυτοκίνητο που κυκλοφορεί κανονικά που να μην έχει ένα μικρογδαρσιματάκι, μία χαρακιά από κλειδί, ένα σημάδι από κουτσουλιά;

AlfaGTakos
07-03-08, 14:59
Eγω αναγκαστικα να βαψω το φτερο επειδη το εξειδικευμενο προσωπικο πρατηριου βενζινης μου χαραξε μια αγωνιστικη πλαινη γραμμη!

soupman
07-03-08, 15:25
Η δικιά μου η κούκλα έχει ΕΝ ΣΤΑΣΕΙ (παρκαρισμένη) χτυπηθεί τρεις φορές, από μία σε κάθε φτερό. Δύο φορές μπροστά και μία πίσω. Αν έρθει ο Ευαγγελάτος με το οργανάκι του δηλαδή άντε να τον πείσω πως το αυτοκίνητο ΔΕΝ έχει εμπλακεί σε τρακάρισμα!

agalmata
07-03-08, 15:52
Σαφώς και δεν ήθελε να δώσει αυτή την εντύπωση . Περισσότερο ήθελε να σταθεί στο ψέμα και την απάτη που σου πουλάνε . Κανείς δεν είπε ( ούτε στην εκπομπή του ), ότι και ένα φτερό , ένα καπό κτλ να έχεις αλλάξει , το αμάξι δεν παύει να είναι καλό . Όταν σου κρύβουν όλη την αλήθεια όμως χάνει και το όποιο δίκιο μπορεί να έχει ο έμπορος

nick4591
07-03-08, 16:43
καλα... αυτοι αν μετρουσαν κανενα που εχει βαφτει απο χαλαζι (ουρανους και τετοια) θα μας ελεγαν οτι εχει παρει τουμπες...

BILL33
07-03-08, 16:57
Yποτίθεται ότι ο μετρητής είχε ένα όριο (έως 200, αν θυμάμαι καλά), που θεωρούνταν ότι είναι η εργοστασιακή βαφή.
Δηλ. όντως μπορεί στο φτερό να ήταν 150 π.χ και στην αριστερή κολόνα 190.Δεν σήμαινε ότι είχε ξαναβαφεί το αμάξι, γιατί ήταν μέσα στο εύρος αποδεκτών τιμών (<200).Αν έδειχνε 150 το ένα σημείο και άλλο 360 ας πούμε, τότε θεωρούνταν ξαναβαμμένο.
Έτσι κατάλαβα εγώ.
Τώρα το κατά πόσο έχει βάση αυτή η μέτρηση, είναι άλλο θέμα.:neutral:
ΑΠο το λιγο που ακουσα ελεγαν οτι αναμεσα στο 115 και 150 ειναι το φυσιολογικο και απο εκει και μετα εχει πειραχτει,και μετρησαν σε ολα τα αμαξια και σημεια με αυτα τα νουμερα σαν μπουσουλα.

skalantzakis
07-03-08, 17:25
Παιδιά καλησπέρα. Είμαι καινούργιος στο forum και θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει γίνει καμιά δημοσκόπηση μεταξύ μας σχετικά με τα συνεργεία για ALFA ROMEO (εξουσιοδοτημένα ή μη). Είμαστε ευχαριστημένοι απο τις υπηρεσίες τους, τις χρεώσεις τους και τις γνώσεις τους όσον αφορά τις ALFA ROMEO μας;

alfageologist
07-03-08, 17:28
http://www.alfisti.gr/forum/showthread.php?t=11704
για κοιτα φιλε

skalantzakis
07-03-08, 17:39
Ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη απάντηση σου φίλε alfageologist

Lancietta
10-03-08, 00:48
παντως το ενα στο περιστερι του
κοντελλη ηταν
To αλλο ήταν της λαμδα.....