PDA

Επιστροφή στο Forum : Οι δικαστικές μάχες που KΕΡΔΙΖΟΥΝ οι οδηγοί !!!!!!


stydio
13-04-05, 22:50
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ΤΑ ΝΕΑ 26/03/2005

Οι δικαστικές μάχες που κερδίζουν οι οδηγοί στα ποινικά και διοικητικά δικαστήρια:

1. Παραβίαση λεωφορειολωρίδων. (Οι παραβάτες επικαλούνται λόγους ασφαλείας, π.χ. αποφυγή τρακαρίσματος, και δικαιώνονται)

2. Παραβίαση του ορίου ταχύτητας που καταγράφεται από τα κινητά ραντάρ της Τροχαίας. (Οι παραβάτες δικαιώνονται καθώς οι αστυνομικοί δεν μπορούν να εξηγήσουν πώς ξεχώρισαν το δικό τους αυτοκίνητο ανάμεσα σε τόσα άλλα).

3. Λανθασμένος αριθμός κυκλοφορίας.

4. Μη ορθή αναγραφή στην κλήση της μάρκας του αυτοκινήτου.

5. Λανθασμένη αναγραφή του είδους του αυτοκινήτου (π.χ. αντί για I.X., φορτηγό )

6. Λάθος χρώμα του αυτοκινήτου.

7. Λάθος τόπος και χρόνος της παράβασης.

8. Όταν δεν αναγράφονται με αδιαμφισβήτητο τρόπο τα πλήρη στοιχεία του οργάνου της υπηρεσίας και ο βαθμός του, ώστε να ελέγχεται αν έχει την αρμοδιότητα να βεβαιώνει την παράβαση, καθώς και η υπογραφή του οργάνου.

9. Στις περιπτώσεις που είναι παρών ο κάτοχος ή ο οδηγός του αυτοκινήτου, αν δεν αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία του και η κλήση δεν φέρει την υπογραφή του, έστω και με επιφύλαξη.

10. Αντιφατικές παραβάσεις (συχνά η παράνομη αλλαγή λωρίδας αναγράφεται ως παράνομη αλλαγή κατεύθυνσης).


Τα κινητά ραντάρ και η αδυναμία των τροχονόμων
Αθωωτική συνήθως είναι και η ετυμηγορία των δικαστηρίων για όσους «συλλαμβάνονται» από τα κινητά ραντάρ της Τροχαίας να παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας. «H παράβαση αυτή είναι η πιο εύκολη να καταρριφθεί στο δικαστήριο, διότι οι τροχονόμοι αδυνατούν συνήθως να εξηγήσουν πώς από έναν μεγάλο αριθμό διερχόμενων αυτοκινήτων που περνούν ταυτόχρονα από το ίδιο σημείο μόνο ένας οδηγός υπερέβη το όριο ταχύτητας», αναφέρει ο κ. Γκάτσος. Απαραίτητη προϋπόθεση, πάντως, για την έκδοση αθωωτικής απόφασης είναι η αυτοπρόσωπη εμφάνιση του κατηγορούμενου οδηγού στο δικαστήριο, που μπορεί και μόνος του να υπερασπιστεί τον εαυτό του, καθώς στα πταισματοδικεία δεν είναι αναγκαία η παράσταση συνηγόρου. Για τον λόγο αυτό οι Καταναλωτικές Ενώσεις συνιστούν στους οδηγούς που θεωρούν ότι άδικα τιμωρήθηκαν με κλήση να εξαντλούν τα ένδικα μέσα, που πολλές φορές αποδεικνύονται πιο οικονομικά από την πληρωμή του προστίμου.

Με λειψά στοιχεία. «Κάθε χρόνο είναι πολλοί οι οδηγοί οι οποίοι άδικα πληρώνουν κλήσεις που είναι άκυρες», λέει ο δικηγόρος κ. Θεοδόσης Γκάτσος και προσθέτει ότι «μοναδική άμυνα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η προσφυγή στη Δικαιοσύνη». Όπως προκύπτει από τις εκατοντάδες αθωωτικές αποφάσεις των πταισματοδικείων, οι οδηγοί κατά κανόνα δικαιώνονται σε κλήσεις για παράνομο παρκάρισμα στις οποίες δεν αναγράφονται από τα όργανα της Τροχαίας όλα τα απαραίτητα στοιχεία που τεκμηριώνουν την παράβαση. Για να θεωρηθεί έγκυρη μία κλήση, όπως δηλώνει ο διοικητής της Τροχαίας Αθηνών κ. Αντώνης Ζητωράκης, πρέπει να αναγράφονται σωστά όλα τα στοιχεία του οχήματος, του οργάνου που βεβαιώνει την παράβαση, η διάταξη του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που παραβιάζεται ή η πινακίδα σήμανσης, καθώς και ο ακριβής τόπος και χρόνος της παράβασης.

Οι λεωφορειολωρίδες. Το μεγαλύτερο ποσοστό αθωωτικών αποφάσεων κερδίζουν οι οδηγοί που παραβιάζουν τις λεωφορειολωρίδες ή συλλαμβάνονται από τα ραντάρ της Αστυνομίας. Οι οδηγοί που καλούνται να πληρώσουν κλήση για παράνομη είσοδο σε λεωφορειολωρίδα με μοναδικό αποδεικτικό στοιχείο τη φωτογραφία από τις κάμερες της Τροχαίας, όπως έχει δείξει η δικαστηριακή πρακτική, αθωώνονται. Ο λόγος που συνήθως επικαλούνται είναι ότι υποχρεώθηκαν να... παρανομήσουν για να αποφύγουν τρακάρισμα με άλλο όχημα. Άλλοτε πάλι προβάλλουν ως υπερασπιστικό ισχυρισμό το γεγονός ότι οι ίδιοι οι τροχονόμοι, λόγω κυκλοφοριακών προβλημάτων, διοχετεύουν τα αυτοκίνητα προς τις λεωφορειολωρίδες, με αποτέλεσμα λίγα μέτρα πιο πέρα οι οδηγοί να φωτογραφίζονται άδικα από τις κάμερες.

Υποχρεωτική είναι η παρουσία δικηγόρου μόνο στην περίπτωση που οι οδηγοί αποφασίσουν να προσφύγουν στα διοικητικά δικαστήρια ζητώντας την ακύρωση των κλήσεων. Το κόστος για το πταισματοδικείο είναι μηδενικό, ενώ για την προσφυγή στα διοικητικά δικαστήρια ο οδηγός πληρώνει το παράβολο που είναι περίπου 20 ευρώ, καθώς και την αμοιβή του δικηγόρου.

Ποιοι προσφεύγουν. Όπως επισημαίνει η πρόεδρος του Τριμελούς Συμβουλίου της Διεύθυνσης του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών κ. Άννα Αλατσάκη οι οδηγοί που καταφεύγουν εκεί είναι για: παράνομη στάθμευση, παραβίαση ορίου ταχύτητας, παραβάσεις κανονισμού λειτουργίας των ταξί (διπλή μίσθωση, υπερβολικό κόμιστρο ή άρνηση μίσθωσης) καθώς και για παραβάσεις οδηγών φορτηγών, όπως κλήσεις που κόβονται για υπέρβαρο ή αλλαγή χρήσης μεταφοράς προϊόντων. Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2004 το ποσοστό των οδηγών I.X. που δικαιώνονται για παραβάσεις του ΚΟΚ ξεπερνά το 60%. Μόνο για τις παραβάσεις που αποδεικνύονται εγγράφως, όπως αυτές του αλκοτέστ, οι οδηγοί δεν έχουν καμία τύχη να αθωωθούν.

stydio
14-04-05, 22:49
ΚΑΙ ΤΙ ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ......

Επιπλέον κάμερες, συνολικά 390, θα έχουν εγκατασταθεί μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2006 σε επικίνδυνες θέσεις του εθνικού δικτύου. Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς ήδη έγινε η προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού και οι πρώτες θα τοποθετηθούν τον Αύγουστο.

Οι κάμερες αυτές θα προστεθούν στις δέκα που ήδη λειτουργούν στην περιοχή του Μαλιακού. Το κόστος του προγράμματος ξεπερνά τα 12 εκατ. ευρώ.

Οι θέσεις που έχουν επιλεγεί καλύπτουν συνολικά 3.500 χιλιόμετρα σε ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο και είναι κατανεμημένες σε δέκα περιφέρειες της χώρας ακόμη και στην Κρήτη.

Όπως εξήγησε ο κ. Σουφλιάς, οι ταχύτητες των οχημάτων θα καταγράφονται και οι παραβάσεις θα επισημαίνονται, ενώ οι κλήσεις θα δίνονται πολύ γρήγορα και χωρίς να επιδέχονται αμφισβήτησης.

Πού θα μπουν οι κάμερες ανά περιφέρεια: Ανατολική Μακεδονία Θράκη 34, Κεντρική Μακεδονία 54, Δυτική Μακεδονία 17, Ήπειρος 23, Θεσσαλία 31, Δυτική Ελλάδα 61, Στερεά Ελλάδα 57, Αττική 31, Πελοπόννησος 52 και Κρήτη 40.

Timos
14-04-05, 23:03
Γιαυτο τον λογο το μελλον είναι η ......Πιστα! 8)

alfista
14-04-05, 23:30
Γιαυτο τον λογο το μελλον είναι η ......Πιστα! 8)

Εγώ πάλι προβλέπω να παίρνουμε τα βουνά σαν τους αρματωλούς και τους κλέφτες το 1821! 8)

Έχω απορία να δώ ποια είναι τα επικίνδυνα σημεία στα οποία θα τοποθετηθούν. Φαντάζομαι ο φαρδύς-πλατύς δρόμος Θεσσαλονίκης-Κατερίνης με 3-4 λωρίδες και διαχωριστικό είναι ένα από αυτά. Βέβαια όταν υπάρχει και όριο 60 για πολλάαα km πχ στον Πλαταμώνα μπορούν να βγάλουν κι από εκεί easy money. :? Τα χάπια μου. :roll:

Timos
15-04-05, 01:19
Έχω απορία να δώ ποια είναι τα επικίνδυνα σημεία στα οποία θα τοποθετηθούν. Φαντάζομαι ο φαρδύς-πλατύς δρόμος Θεσσαλονίκης-Κατερίνης με 3-4 λωρίδες και διαχωριστικό είναι ένα από αυτά. Βέβαια όταν υπάρχει και όριο 60 για πολλάαα km πχ στον Πλαταμώνα μπορούν να βγάλουν κι από εκεί easy money. :? Τα χάπια μου. :roll:


ΣΤΑΝΤΑΡΤDDD :evil:

MAFIA
11-08-05, 20:30
Τρέχεις με 150 χλμ./ώρα σε δρόμο με ανώτατο όριο 80 χλμ/ώρα και σε πιάνει το
ραντάρ; Κανένα πρόβλημα!!! Πας στο δικαστήριο και καταγγέλλεις τη σκευωρία,
διότι:

1ον: το ραντάρ δε (αποδεικνύεται ότι) "φέρει τη σήμανση CE"
2ον: το ραντάρ δεν (πιστοποιείται ότι) "έχει ελεγχθεί .. δια τεχνικού
ελέγχου προς αποφυγήν λάθους." και τέλος
3ον: δεν αναφέρεται (στην κλήση) ότι "το όχημα εκινείτο σε αυτοκινητόδρομο ή
οδό ταχείας κυκλοφορίας ή στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο".

Συνεπώς, αθώος ο κατηγορούμενος!
Ποιος τα λέει αυτά; Μα το Βούλευμα Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών!
ΣυμβΠλημΑθ 2485/2004 (Βουλ.)
[ΝοΒ 2005, σ. 561]
Περίληψη: Οδική κυκλοφορία. Εφόσον δεν συνάγεται μετά βεβαιότητος ασφαλής χρονομέτρηση της ταχύτητας του οχήματος δεν πρέπει να γίνει κατηγορία για υπερβολική ταχύτητα.
Με το βούλευμα αυτό έγινε δεκτή η ακόλουθη πρόταση του Αντεισαγγελέα Πλημμελειοδικών κ. Ι. Σακκά:
Η ποινική δίωξη ασκήθηκε εξ αφορμής της 3 Οκτωβρίου 2002 έκθεσης προφορικής μήνυσης του αστυφύλακα Π.Μ.** της Τροχαίας Κορίνθου, σύμφωνα με την οποίαν κατεμήνυσε τον Η.Β.** του Κ.**, δικηγόρο A.**, διότι κατέλαβε αυτόν στην Κ.** την 1η Οκτωβρίου 2002 και περί ώρα 18 : 27, στο 730 χιλιόμετρο της νέας Εθνικής Οδού Α.-Π.** (ΝΕΟΑ-Π), να οδηγεί το υπ αριθ. ** ΙΧΕ αυτοκίνητό του με ταχύτητα 149 χιλιόμετρα/ώρα, αντί του ανωτάτου επιτρεπτού και με πινακίδα καθοριζόμενου ορίου των 80 χιλιομέτρων/ώρα, χρομετρηθέντα με συσκευή RADARS, κατά παράβαση του άρθρου 20 του ΚΟΚ. Διενεργήθηκε προανάκριση και ο κατηγορούμενος απολογήθηκε.
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 20 § 12 εδ. γ' του ν. 2696/1999 (Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας), ορίζεται ότι για την υπέρβαση του ανώτατου ορίου ταχύτητας πάνω από 40 χλμ./ώρα, ως και για κίνηση οχημάτων στους αυτοκινητόδρομους με ταχύτητα πάνω από 140 χλμ./ώρα, στις οδούς ταχείας κυκλοφορίας πάνω από 130 χλμ/ώρα και στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο με ταχύτητα πάνω από 120 χλμ./ώρα, επιβάλλεται χρηματική ποινή τουλάχιστον 50.000 δραχμών, και επί τόπου αφαίρεση της άδειας οδήγησης και των στοιχείων κυκλοφορίας οχήματος από αυτόν που βεβαιώνει την παράβαση, για 30 ημέρες. Κατά τις διατάξεις των εδ. α' και β' της ιδίας παραγράφου του ως άνω άρθρου σε περίπτωση υπέρβασης του ανώτατου ορίου ταχύτητας κάτω όμως από 40 χλμ/ώρα, επιβάλλεται πρόστιμο και η παράβαση αποτελεί πταίσμα. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 11 του ιδίου άρθρου ορίζεται ότι ο έλεγχος της ταχύτητας των οδικών οχημάτων μπορεί να γίνεται από τις αρμόδιες αστυνομικές αρχές και με ειδικές συσκευές. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, Δημόσιας Τάξης και Μεταφορών και Επικοινωνιών καθορίζονται οι τεχνικές προδιαγραφές των ειδικών αυτών συσκευών ως και κάθε άλλη λεπτομέρεια αναγκαία για την εφαρμογή της διάταξης αυτής. Σύμφωνα δε με τις διατάξεις του άρθρου 9 § 5 του π.δ. 287/11.9. 2001 (ΦΕΚ Α/198/2001), ορίζεται ότι κάθε συσκευή θα πρέπει απαραίτητα να φέρει τη σήμανση CE κατά τα οριζόμενα στις κοινές αποφάσεις 94649/8682/ 93 (Β 688/94) και 16717/5052/94 (Β 992/94) των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας, Οικονομικών, Βιομηχανίας Έρευνας και Τεχνολογίας και Μεταφορών και Επικοινωνιών. Εκ των διατάξεων αυτών συνάγεται ότι η συσκευή χρονομέτρησης ταχύτητας οχημάτων (RADAR) για το αξιόπιστο της βεβαιώσεως της παραβάσεως, πρέπει απαραιτήτως να φέρει τη σήμανση CE και να έχει ελεγχθεί το αξιόπιστο της συσκευής διά τεχνικού ελέγχου προς αποφυγήν λάθους. Επιπροσθέτως από τις διατάξεις του άρθρου 20 § 12 του ΚΟΚ, συνάγεται ότι κατά τη βεβαίωση του πλημμελήματος της παραβάσεως του ανωτάτου ορίου ταχύτητας θα πρέπει να αναφέρεται εάν το όχημα εκινείτο σε αυτοκινητόδρομο ή οδό ταχείας κυκλοφορίας ή στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο, ώστε να ελέγχεται κατά περίπτωση και η πρόθεση του οδηγού να παραβιάσει τα αντίστοιχα όρια ταχύτητας ή να μη μειώνει την ταχύτητα ενδεχομένως σε ορατή πινακίδα καθορίζουσα μειωμένο όριο ταχύτητος.Στην προκείμενη περίπτωση από τη διενεργηθείσα προανάκριση, έκθεση προφορικής μήνυσης και απολογία του κατηγορουμένου προκύπτουν τα εξής κρίσιμα και ουσιώδη περιστατικά:
Στην έκθεση προφορικής μήνυσης (βλέπε αυτήν), αναφέρεται ότι η επίδικη παράβαση, στον ως άνω τόπο και χρόνο όπως προαναφέρθηκε, διαπιστώθηκε με συσκευή RADAR, χωρίς όμως να βεβαιώνεται το αξιόπιστο της συσκευής αυτής, αφού από ουδέν στοιχείο της δικογραφίας δεν προέκυψε ότι η συσκευή έφερε τη σήμανση CE και ότι είχε υποστεί τεχνικό έλεγχο προς αποφυγή λανθασμένης μέτρησης της ταχύτητας του κατηγορουμένου. Ο κατηγορούμενος, στο απολογητικό του υπόμνημα, ισχυρίζεται ότι η ταχύτητα του οχήματός του δεν υπερέβαινε τα 80 χλμ. / ώρα και στο σήμα του τροχονόμου, πριν τα διόδια της Κορίνθου, σταμάτησε σχεδόν αμέσως, ενώ αν είχε αναπτύξει την ανεπίτρεπτη ταχύτητα των 149 χλμ. / ώρα, όπως αναφέρεται στη μήνυση, με βάση τους πίνακες ακινητοποίησης των οχημάτων απαιτείτο απόσταση 200 - 300 μέτρων για την ακινητοποίηση του οχήματός του. Ο ισχυρισμός αυτός του κατηγορουμένου κρίνεται αξιόπιστος, καθόσον από την έκθεση προφορικής μήνυσης δεν συνάγεται ότι ο κατηγορούμενος ακινητοποίησε το όχημα σε απόσταση διακοσίων μέτρων μετά το σήμα του αστυνομικού, γεγονός που θα βεβαίωνε την ως άνω ταχύτητα των 149 χλμ. / ώρα. Επιπροσθέτως ο κατηγορούμενος, με το απολογητικό του υπόμνημα επισημαίνει επικουρικώς ότι στο 730 χιλιόμετρο της νέας Εθνικής Οδού Α.-Π.** από όπου διήρχετο, υπήρχε σήμανση με όριο ταχύτητος 120 χλμ. / ώρα, γεγονός από το οποίο συνάγεται, λαμβανομένου ως αξιόπιστου του ισχυρισμού του ότι εκινείτο με ταχύτητα 80 χλμ. / ώρα ως ανωτέρω, ότι δεν είχε πρόθεση να αναπτύξει ταχύτητα μεγαλύτερη των 120 χιλιομέτρων πολύ δε περισσότερο των 149 χλμ. / ώρα.
Κατόπιν τούτων δεν συνάγεται μετά βεβαιότητας ασφαλής χρoνoμέτρηση της ταχύτητας του κατηγορουμένου και συνεπώς δεν προκύπτουν επαρκείς ενδείξεις σε βάρος αυτού για το πλημμέλημα της παραβίασης του ανωτάτου ορίου ταχύτητας των 80 χλμ. / ώρα και ειδικά της οδήγησης με ταχύτητα 149 χλμ. / ώρα κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 20 § 12 εδ. γ' του ν. 2696/ 1999, που φέρεται ότι τελέστηκε από αυτόν στον ως άνω τόπο και χρόνο. Συνακόλουθα το Συμβούλιό Σας κατά τις διατάξεις του των άρθρων 309 § 1α και 310 § 1 εδ. α' ΚΠΔ, θα πρέπει να αποφανθεί να μη γίνει κατηγορία κατά του ως άνω κατηγορουμένου για την πράξη της ποινικής διώξεως.

COPBOY
12-08-05, 19:04
Ο κατηγορούμενος, στο απολογητικό του υπόμνημα, ισχυρίζεται ότι η ταχύτητα του οχήματός του δεν υπερέβαινε τα 80 χλμ. / ώρα και στο σήμα του τροχονόμου, πριν τα διόδια της Κορίνθου, σταμάτησε σχεδόν αμέσως, ενώ αν είχε αναπτύξει την ανεπίτρεπτη ταχύτητα των 149 χλμ. / ώρα, όπως αναφέρεται στη μήνυση, με βάση τους πίνακες ακινητοποίησης των οχημάτων απαιτείτο απόσταση 200 - 300 μέτρων για την ακινητοποίηση του οχήματός του.
Υπαρχει φυσικα και η περιπτωση να ειναι διαφορετικο το σημειο που σε επιασε το ρανταρ και το σημειο που σε σταματησαν οι τροχονομοι.Με αλλα λογια να ειχε αυτη την ταχυτητα σε αλλο σημειο.

Ο ισχυρισμός αυτός του κατηγορουμένου κρίνεται αξιόπιστος, καθόσον από την έκθεση προφορικής μήνυσης δεν συνάγεται ότι ο κατηγορούμενος ακινητοποίησε το όχημα σε απόσταση διακοσίων μέτρων μετά το σήμα του αστυνομικού, γεγονός που θα βεβαίωνε την ως άνω ταχύτητα των 149 χλμ. / ώρα.
Στην εκθεση προφορικης μηνυσης δεν αναγραφοντε ποτε τετοιες λεπτομερειες για το ποσα μετρα σταματησε το οχημα συν οτι δεν το ζηταει ο νομος σαν διαδικαστικη ενεργεια.Απορω γιατι το αναφερει αφου δεν βοηθαει στην αθωωση του.

Αυτη ηταν η προταση προς το Συμβουλιο Πλημμελειοδικων που ζητα την αθωωση του με βαση το νομιμο δικαιωμα του απο τα αρθρα 309 και 310 του Κωδικα Ποινικης Δικονομιας.
Εμενα προσωπικα δεν μου εκανε εκπληξη.Καλο ειναι βεβαια να μην σου κανει εκπληξη και εσενα φιλε μου MAFIA αν διαβασεις τις δυο παρατηρησεις μου δεν θα επρεπε πιστευω να αθωωθει και ισως να το πιστευεις και...εσυ!!
Αυτα ηταν αλχημειες οι γνωστες που σκεφτεται ο Ελληνας για να αποφυγει και να μην αναλαβει τις ευθυνες του οπως θα επρεπε.
Αντι να τιθασευσουμε τα 'γκαζια' μας παμε να τρελανουμε τους δικαστικους!
Αλλα ειδες τον χειμωνα τι εγινε στα καναλια!

Μου θυμησες μια αληθινη ιστορια ενος αθλητικου δικαστη ο οποιος αθωωσε αθλητη που εφτυσε διαιτητη.Στην απολογια του ο αθλητης ανεφερε οτι εκεινη την ημερα εβρεχε δυνατα,δεν υπηρχε καλη ορατοτητα και οπως φαινεται στα εγγραφα που σας προσκομιζω απο την Μετεωρολογικη Υπηρεσια υπηρχαν εντονοι ανεμοι,φτερνιστηκα διπλα στον διαιτητη και νομισε οτι τον εφτυσα.Εγω ισα ισα τον σεβομαι τον κυριο!ΑΘΩΟΣ ο αθλητης!!!
ΓΙΑ :lol: Η' ΓΙΑ :( ???

nasos
12-08-05, 21:20
απλα πιστευω οτι οι ελληνες οχι λογω παιδειας αλλα λογω καταστασεων ψαχνονται να την σκαπουλαρουν κ καπου εχουν δικιο.
δεν ειναι δυνατον να πληρωνουμε τοσα τκ κ οι δρομοι μας να μην συγκρινονται ουτε με τους επαρχιακους της ευρωπης.
ειναι αδικο πιστευω να καλουμε κιολας να πληρωσω κληση για παρκινγκ η για αντικανονικη προσπεραση εφοσον δεν μπορω να κανω αλλιως.
καποιοι μας σταματανε μονο κ μονο για να πουλησουν λιγο μουριτσα.δεν τους παρεξηγω ομως.τραβαω δυο μπουκετα στη φατσα μου πεφτω κατω κ καλει ο κολλητος το εκαβ για χρηση βιας απο οργανα τσιμπαω μια σαρανταρα χιλιαρικα κ λεω αντε κ του χρονου παλε.
ενιοτε θελει τροπο κι οχι κοπο.. :lol:

COPBOY
14-08-05, 21:54
απλα πιστευω οτι οι ελληνες οχι λογω παιδειας αλλα λογω καταστασεων ψαχνονται να την σκαπουλαρουν κ καπου εχουν δικιο.
δεν ειναι δυνατον να πληρωνουμε τοσα τκ κ οι δρομοι μας να μην συγκρινονται ουτε με τους επαρχιακους της ευρωπης.
ειναι αδικο πιστευω να καλουμε κιολας να πληρωσω κληση για παρκινγκ η για αντικανονικη προσπεραση εφοσον δεν μπορω να κανω αλλιως.
καποιοι μας σταματανε μονο κ μονο για να πουλησουν λιγο μουριτσα.δεν τους παρεξηγω ομως.τραβαω δυο μπουκετα στη φατσα μου πεφτω κατω κ καλει ο κολλητος το εκαβ για χρηση βιας απο οργανα τσιμπαω μια σαρανταρα χιλιαρικα κ λεω αντε κ του χρονου παλε.
ενιοτε θελει τροπο κι οχι κοπο.. :lol:

Αν φταιει το πρωτο να κοιταξουμε να αλλαξουμε γιατι δεν μας τιμαει καθολου αυτη η πονηρια!

Με το δευτερο συμφωνω αλλα μονο στα λογια μενουμε!Ας ψαξουμε ποιοι ειναι οι αρμοδιοι φορεις και να τους κανουμε εγγραφως και επωνυμα τις αναφορες μας για να πιεστουν μπας και φτιαξουν κανα δρομο.Αν μονο διαπιστωνουμε το προβλημα και το αναφερουμε στις καθημερινες κουβεντες στην ζωη μας δεν βοηθαμε σε τιποτα.

Με το τριτο αν εισαι παρανομος γιατι να μην πλησωσεις το προστιμο;γενικα μιλαω φιλε μου.Εγω ειμαι κοροιδο που αφηνω το οχημα μου 5 τετραγωνα παρακατω νομιμα και περπαταω;Καποιοι που διπλοπαρκαρουν και κλεινουν την κυκλοφορια ειναι εξυπνοι;

Για το τεταρτο δεν ξερω αν εχεις πεσει σε τετοιους.Αναμφιβολα χαλανε την εικονα αλλα δυστυχως υπαρχουν και αυτοι.Βεβαια σε ελαχιστο ποσοστο οποτε καλυτερα να ασχοληθουμε με τους πολλους που ειναι καλα παιδια.Τωρα για το ΕΚΑΒ και τα σαραντα χιλιαρικα προσεξε που θα πεσεις διοτι με μια αγωγη θα σου ζητηθουν 40 και αλλα μηδενικα και τα εχω δει με τα ματια μου!Η χρηση βιας δεν αποδεικνυεται απο τον κολλητο μας ως μαρτυρας!Βεβαια εχω απορια να μου πεις αν το εχεις κανει,αν κερδισες 40χιλ και τι σου εκανε ο αστυνομικος που το αξιζε.Για να μην παρεξηγηθω φιλικα στα λεω :wink:

Για να σε πειραξω ομως και λιγο αν τραβηξεις δυο μπουκετα στην φατσα σου...τελικα δεν θελει τροπο αλλα κοπο!!! :D

Tiesto
14-08-05, 23:07
Πολυ καλο το αρθρο!

nasos
15-08-05, 08:00
οχι καλε!δεν το εκανα εγω :P :P αλλα συνεβει μπροστα στα ματια μου με ιταλους τουριστες.κ απο εγκυρες πηγες εμαθα οτι πηραν αποζημιωση αυτο το ποσο.
σιγουρα δεν ηταν τυχαιοι(Μ3καμπριο,κυριλε)κ απ την μανουρα που εγινε καταλαβα οτι ειχαν σχεση με τον νομο.μπορει να ηταν κ δικηγοροι. :?

Tiesto
15-08-05, 10:08
δεν ειμαστε καλα. εχουν 12εκατ € για να βαλουν τις καμερες και δεν τα χουν για να φτιαξουν πιστα f1! θα μας τρελανει αυτη η χωρα!

COPBOY
17-08-05, 01:35
οχι καλε!δεν το εκανα εγω :P :P αλλα συνεβει μπροστα στα ματια μου με ιταλους τουριστες.κ απο εγκυρες πηγες εμαθα οτι πηραν αποζημιωση αυτο το ποσο.
σιγουρα δεν ηταν τυχαιοι(Μ3καμπριο,κυριλε)κ απ την μανουρα που εγινε καταλαβα οτι ειχαν σχεση με τον νομο.μπορει να ηταν κ δικηγοροι. :?

Παντως αν ειχα Μ3 απο περηφανια οχι μπουκετο στο προσωπο μου αλλα ουτε θα ειχα ασχοληθει!!
Η μαγκια ειναι οταν πετυχαινεις τετοιους με το λεγειν να τους κανεις να νοιωθουν ασχημα και οχι τα ''ψευτικα μπουκετα''!!! 8) 8)

MAFIA
26-08-05, 17:17
ηθελα να ρωτησω κατι τον COPBOY...αν φυσικα γνωριζει...

σε ολες τις Ευρωπαικες χωρες(τουλαχιστον σε αυτες που εχω ταξιδεψει)εχουν βαρυτατο προστιμο για τους οδηγους που οδηγουν αριστερα και σιγα...λογικο ειναι αφου υπαρχει γι'αυτο τον λογο οι αλλες 2 λωριδες ωστε και αυτοι που θελουν να τρεξουν να μην προσπερνανε απο δεξια και δημιουργηθει καποιο ατυχημα...εδω στην Ελλαδα που ολοι οι νομοι ερχονται δηθεν για να μας προστατεψουν με ρανταρ και λοιπες αηδιες γιατι δεν εφαρμοζεται....τον γνωριζουν αυτο τα οργανα της ταξεως η δεν υφισταται καν τετοιου ειδος νομος???

MAFIA
26-08-05, 17:19
ηθελα να ρωτησω κατι τον COPBOY...αν φυσικα γνωριζει...

σε ολες τις Ευρωπαικες χωρες(τουλαχιστον σε αυτες που εχω ταξιδεψει)εχουν βαρυτατο προστιμο για τους οδηγους που οδηγουν αριστερα και σιγα...λογικο ειναι αφου υπαρχει γι'αυτο τον λογο οι αλλες 2 λωριδες ωστε και αυτοι που θελουν να τρεξουν να μην προσπερνανε απο δεξια και δημιουργηθει καποιο ατυχημα...εδω στην Ελλαδα που ολοι οι νομοι ερχονται δηθεν για να μας προστατεψουν με ρανταρ και λοιπες αηδιες γιατι δεν εφαρμοζεται....τον γνωριζουν αυτο τα οργανα της ταξεως η δεν υφισταται καν τετοιου ειδος νομος???

COPBOY
26-08-05, 18:55
ηθελα να ρωτησω κατι τον COPBOY...αν φυσικα γνωριζει...

σε ολες τις Ευρωπαικες χωρες(τουλαχιστον σε αυτες που εχω ταξιδεψει)εχουν βαρυτατο προστιμο για τους οδηγους που οδηγουν αριστερα και σιγα...λογικο ειναι αφου υπαρχει γι'αυτο τον λογο οι αλλες 2 λωριδες ωστε και αυτοι που θελουν να τρεξουν να μην προσπερνανε απο δεξια και δημιουργηθει καποιο ατυχημα...εδω στην Ελλαδα που ολοι οι νομοι ερχονται δηθεν για να μας προστατεψουν με ρανταρ και λοιπες αηδιες γιατι δεν εφαρμοζεται....τον γνωριζουν αυτο τα οργανα της ταξεως η δεν υφισταται καν τετοιου ειδος νομος???

Λοιπον φιλε MAFIOZE ακου τι ισχυει:
ΑΡΘΡΟ 16 του Ν2696/99 περι Κ.Ο.Κ. παρ.1
Στο οδικο δικτυο της Χωρας ισχυει η δεξια κατευθυνση κυκλοφοριας.Ο οδηγος καθε οχηματος υποχρεουται, τηρουμενων των διαταξεων των αρθρων 12 παρ. 1 και 17 παρ. 6 του παροντος Κωδικα, να οδηγει το οχημα του πλησιον του δεξιου ακρου του οδοστρωματος και αν ακομη ολοκληρο το οδοστρωμα ειναι ελευθερο.
Επισης για να σε βοηθησω σου συμπληρωνω:
ΑΡΘΡΟ 12 παρ. 1:Αυτοι που χρησιμοποιουν τις οδους πρεπει να αποφευγουν οποιαδηποτε συμπεριφορα που ειναι ενδεχομενο να εκθεσει σε κινδυνο ή να παρεμβαλλει εμποδια στην κυκλοφορια, να εκθεσει σε κινδυνο προσωπα ή ζωα ή να προκαλεσει ζημιες σε δημοσιες ή ιδιωτικες περιουσιες.Οι οδηγοι υποχρεουνται να οδηγουν με συνεση και με διαρκως τεταμενη την προσοχη, να επιδεικνυουν ιδιαιτερη προσοχη στα παιδια, στους υπερηλικες, στα ατομα με ειδικες αναγκες και γενικως στα προσωπα που χρειαζονται βοηθεια και να μην προκαλουν γενικα με την συμπεριφορα τους, τρομο, ανησυχια ή παρενοχληση στους λοιπους χρηστες των οδων, στους παροδιους ή στους κατοικουντες πλησιων αυτων.
ΑΡΘΡΟ 17 παρ. 6:Ο οδηγος, υποχρεουται μετα το προσπερασμα, να επαναφερει το οχημα του πλησιον του δεξιου ακρου του οδοστρωματος, χωρις κινδυνο γι'αυτους που προσπερνα.Αν ομως κινειται σε οδοστρωμα με δυο τουλαχιστον λωριδες κυκλοφοριας κατα κατευθυνση και προτιθεται να προσπερασει περισσοτερα απο ενα οχηματα, μπορει να παραμεινει στη λωριδα που χρησιμοποιει για το προσπερασμα, αν η ενεργεια του αυτη δεν προκαλει δυσχερεια στους οδηγους ταχυτερων οχηματων που τον πλησιαζουν απο πισω.

Ηθελα να σου δειξω ακριβως τι γραφει ο κωδικας.Πιστευω να σε κατατοπησα λιγο.Λοιπον να μιλησουμε λιγο στην πραξη τωρα, σε εναν δρομο με περισσοτερες απο μια λωριδες ο οδηγος οταν προσπερνα πρεπει να ξαναμπαινει στην λωριδα του.Η αριστερη λωριδα ειναι μονον μα μονον για να προσπερναμε και οχι να κινουμαστε επι αυτης.(κατι που δεν γνωριζουμε εμεις οι Ελληνες!).
Τωρα αν οδηγουν σιγα στην αριστερη ειναι αλλο αρθρο...περι βραδυπορειας.Οπως καταλαβες υπαρχει νομος αλλα το ποσοι τον γνωριζουν αυτο δεν το ξερω.Παντως ενημερωτικα στην Τροχαια μου βεβαιωνουν οι συναδελφοι μου παραβασεις σε πολλα φορτηγα που κανουν τις ανωτερω παραβασεις.Συν οτι τα φορτηγα υποχρεουνται να κινουνται παντα στην δεξια λωριδα.Ουτε καν στην μεσαια.
Τελειωνω λεγοντας σου οτι αν διαβασεις τον Ποινικο Κωδικα πραγματικα θα πεις οτι ολοι οι νομοι ειναι σωστοι.Εξαιρεσεις υπαρχουν, οι προσθηκες που εγιναν τα τελευταια χρονια για ιδιοτελεις σκοπους.Μην τα βαζεις με τους νομους αλλα με τα εκτελεστικα οργανα του που επιλεγουν τα πιο κερδοφορα μεσα! :wink:

MAFIA
27-08-05, 21:42
οκ αυτα τα γνωριζα!!!
γνωριζω πολυ καλα οτι δενκινουμαστε επι της αριστερης λωριδας αλλα οτι ειναι μονο για να προσπερναμε...

εχω οδηγησει σε πολλες ευρωπαικες χωρες και οσο καγκουρας να ειμαι τα γνωριζω και τα εφραμοζω(το καταδυναμην σε αυτην την χωρα)

ποσο ειναι το προστιμο για βραδυπορεια???

τι εννεοεις τα εκτελεστικα οργανα επιλέγουν πιο κερδοφορα μεσα???

γιατι με γραψανε(ουκ ολιγες φορες)για φιμε τζαμια οταν τους ανοιγα πορτ παγκαζ και τους εδειχνα οτι δεν ειχα καν φαρμακειο και πυροσβεστηρα???

COPBOY
31-08-05, 01:04
οκ αυτα τα γνωριζα!!!
γνωριζω πολυ καλα οτι δενκινουμαστε επι της αριστερης λωριδας αλλα οτι ειναι μονο για να προσπερναμε...

εχω οδηγησει σε πολλες ευρωπαικες χωρες και οσο καγκουρας να ειμαι τα γνωριζω και τα εφραμοζω(το καταδυναμην σε αυτην την χωρα)

ποσο ειναι το προστιμο για βραδυπορεια???

τι εννεοεις τα εκτελεστικα οργανα επιλέγουν πιο κερδοφορα μεσα???

γιατι με γραψανε(ουκ ολιγες φορες)για φιμε τζαμια οταν τους ανοιγα πορτ παγκαζ και τους εδειχνα οτι δεν ειχα καν φαρμακειο και πυροσβεστηρα???

Τα αρθρα για την βραδυποριεα ειναι:
α) αρθρο 20 παρ. 12 για βραδυπορεια κατω του ελαχιστου οριου ταχυτητας με προστιμο 33,00 ευρω ανευ ποντων.
β) αρθρο 19 παρ. 4 για βραδυπορεια χωρις λογω με προστιμο 33,00 ευρω ανευ ποντων.
Τα εκτελεστικα οργανα δεν ειναι μονο η Αστυνομια.Μην παει μονο εκει το μυαλο σου.Ειναι και η εκαστωτε κυβερνηση και πιο συγκεκριμενα μερικα ατομα σε συγκεκριμενες θεσεις.Αυτοι που παιρνουν αποφασεις για καμερες,για να ερχετε η κληση για σταθμευση στα σπιτια μας, η αρνηση μισθωσης απο τους ταριφες απο πλημμ/μα να γινει απλη αναφορα προς τον συνδεσμο τους :shock: κλπ...
Οσο για το τελευταιο που εγραψες...ισως τα παιδια δεν γνωριζαν ποιο αρθρο ειναι για το φαρμακειο και πυροσβεστηρα!Ειχαν προχειρο για τα φυμε!

Οταν οδηγουσες στο εξωτερικο εκανες καγκουριες;

Περυσι περασα ενα σεμιναριο για την κυκλοφορια στις Ευρωπαϊκες χωρες και ειλικρινα στενοχωρηθηκα.Ειμαστε πολυ πισω σε παιδεια εμεις οι Ελληνες.Μονο μαγκια και τσαμπουκα να πουλαμε στον δρομο.Ειδα οτι αυτο το υπερβολικα σπαστικο που κανουν τα δικυκλα να οδηγουν υπαστει δηλαδη στις λωριδες μονο εδω γινεται.Οι μηχανες πισω ακριβως απο τα οχηματα ακομα και στα φαναρια!!!Τα οχηματα που σταματουν μπροστα απο τους σηματοδοτες ποτε δεν μπαινουν στις διαβασεις!
Οταν ο καθηγητης μας ρωτησε ποιο αυτοκινητο θεωρειται πιο ασφαλες του ειπαμε ολοι mercedes, bmw, audi κλπ...
Απο μετρησεις ξερετε ποιο βγαινει και γιατι;;;
Για να ακουσω αποψεις!!!

kyan
31-08-05, 09:45
Τα αρθρα για την βραδυποριεα ειναι:
α) αρθρο 20 παρ. 12 για βραδυπορεια κατω του ελαχιστου οριου ταχυτητας με προστιμο 33,00 ευρω ανευ ποντων.
β) αρθρο 19 παρ. 4 για βραδυπορεια χωρις λογω με προστιμο 33,00 ευρω ανευ ποντων.
Στην Ελλάδα δεν υπάρχει πουθενά κατώτατο όριο, έτσι δεν είναι; Η σήμανσή του δεν είναι με μπλε στρογγυλή πινακίδα;


Τα εκτελεστικα οργανα δεν ειναι μονο η Αστυνομια.Μην παει μονο εκει το μυαλο σου.Ειναι και η εκαστωτε κυβερνηση και πιο συγκεκριμενα μερικα ατομα σε συγκεκριμενες θεσεις.Αυτοι που παιρνουν αποφασεις για καμερες,για να ερχετε η κληση για σταθμευση στα σπιτια μας, η αρνηση μισθωσης απο τους ταριφες απο πλημμ/μα να γινει απλη αναφορα προς τον συνδεσμο τους :shock: κλπ...
Αυτό το έχουμε υποψιαστεί και από τη στάση σας όταν κόβετε "εισπρακτικές" κλήσεις. Φαίνεται ότι αισθάνεστε πως κάνετε αγγαρεία. :P

Οσο για το τελευταιο που εγραψες...ισως τα παιδια δεν γνωριζαν ποιο αρθρο
Οταν ο καθηγητης μας ρωτησε ποιο αυτοκινητο θεωρειται πιο ασφαλες του ειπαμε ολοι mercedes, bmw, audi κλπ...
Απο μετρησεις ξερετε ποιο βγαινει και γιατι;;;
Για να ακουσω αποψεις!!!
Τογιότα; :shock: :D

Λόγω νοοτροπίας των οδηγών τους βέβαια και όχι λόγω χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου. :wink:

MAFIA
31-08-05, 21:20
Οταν οδηγουσες στο εξωτερικο εκανες καγκουριες;
δεν υπηρχε λογος....δεν δινουν δικαιωμα οι οδηγοι ουτε οι δρομοι τους!!!

αυτο που θελω να καταλήξω και σε ευχαριστω για τις πληροφοριες,ειναι οτι πηρωνουμε τα μαλλιοκεφαλα μας αν μας πιασουνε να τρεχουμε πανω του οριου και πληρωνουμε(αν ποτε μας πιασουνε...)33 ευρω οσο ειναι μια κληση για φιμε αν βραδειπορουμε....

αλλα το Κρατος (και τα οργανα)δεν καταλαβαινουν σε αυτην την χωρα τη σημαινουν ολα αυτα που λεω.....

nasos
31-08-05, 21:28
Οταν οδηγουσες στο εξωτερικο εκανες καγκουριες;
δεν υπηρχε λογος....δεν δινουν δικαιωμα οι οδηγοι ουτε οι δρομοι τους!!!

αυτο που θελω να καταλήξω και σε ευχαριστω για τις πληροφοριες,ειναι οτι πηρωνουμε τα μαλλιοκεφαλα μας αν μας πιασουνε να τρεχουμε πανω του οριου και πληρωνουμε(αν ποτε μας πιασουνε...)33 ευρω οσο ειναι μια κληση για φιμε αν βραδειπορουμε....

αλλα το Κρατος (και τα οργανα)δεν καταλαβαινουν σε αυτην την χωρα τη σημαινουν ολα αυτα που λεω.....
συμφωνω ρε συναδελφε!(πρωην) :lol: .
αλλα ξεχασες κ κατι..
ειμαστε υπηκοοι μπουρζουαζιας κ φτιαγμενων σαξοραλλων!
δυστυχως.. :evil:

karaLRS
31-08-05, 22:43
Οταν ο καθηγητης μας ρωτησε ποιο αυτοκινητο θεωρειται πιο ασφαλες του ειπαμε ολοι mercedes, bmw, audi κλπ...
Απο μετρησεις ξερετε ποιο βγαινει και γιατι;;;
Για να ακουσω αποψεις!!!


Το τανκς :P :P :P

MAFIA
02-09-05, 00:14
Οταν οδηγουσες στο εξωτερικο εκανες καγκουριες;
δεν υπηρχε λογος....δεν δινουν δικαιωμα οι οδηγοι ουτε οι δρομοι τους!!!

αυτο που θελω να καταλήξω και σε ευχαριστω για τις πληροφοριες,ειναι οτι πηρωνουμε τα μαλλιοκεφαλα μας αν μας πιασουνε να τρεχουμε πανω του οριου και πληρωνουμε(αν ποτε μας πιασουνε...)33 ευρω οσο ειναι μια κληση για φιμε αν βραδειπορουμε....

αλλα το Κρατος (και τα οργανα)δεν καταλαβαινουν σε αυτην την χωρα τη σημαινουν ολα αυτα που λεω.....
συμφωνω ρε συναδελφε!(πρωην) :lol: .
αλλα ξεχασες κ κατι..
ειμαστε υπηκοοι μπουρζουαζιας κ φτιαγμενων σαξοραλλων!
δυστυχως.. :evil:
Σκεψου οτι τις περισσοτερες λαμακιες τις κανουν οδηγοι οικογενειαρχες και οδηγοι του Σαββατοκυριακου!!!! :wink:

xdream
02-09-05, 07:18
Σκεψου οτι τις περισσοτερες λαμακιες τις κανουν οδηγοι οικογενειαρχες... :wink:
E ναι... Βγαζουμε στη ασφαλτο ολες τις παντοφλιες που τρωμε απο τη γυναικα μας !!! :lol: :lol: :lol:

COPBOY
02-09-05, 16:26
Συμφωνω για τους οικογενειαρχες οσα λετε.Ανθρωποι που ολη την βδομαδα πεθαινουν στην δουλεια και στην...παντοφλα και παιρνουν το οχημα το πανακριβο και εχουν την αισθηση οτι παει μονο του λογω μαρκας.Φιλε MAFIA ειχα ακουσει κατι σωστο απο τον Αρη Σταθακη:Αν θελει η Αστυνομια να μας προφυλαξει ας καθοταν πριν τις επικινδυνες στροφες και να μας ενημερωνε να κοψουμε ταχυτητα.Οχι να καθετε μετα την στροφη που ή θα μας παιρνει μετρα ή θα μας γραφει!
Αλλα να γινω λιγο κακος λεγοντας πως θελουμε επιπεδο οταν οι επαγγελματιες οδηγοι στο συνολο τους (ταξιτζιδες, φορτιγατζιδες κλπ) ειναι παραδειγματα προς αποφυγειν.(οχι ολοι μην παρεξηγηθω!).Απο την φραση του Σταθακη βγαινουν πολλα νοηματα φιλε MAFIA.
Εδω Ελλαδα MAFIA τρεχεις γιατι σε προκαλλουν αλλοι οδηγοι;
Οι δρομοι οταν λες τι ενννοεις;
Πιο ασφαλες αυτοκινητο βγηκε το YUGO.Δεν κανω πλακα μπορω να πω και την εξηγηση του ειδικου!! 8) 8)

MAFIA
02-09-05, 20:01
θα ηθελα να μαθω την εξηγηση...το ΥUGO????

εχω προσπαθησει τοσες φορες να παω δεξια και σιγα και ποτε δεν τα καταφερα...η θα με σταματανε για να κατουρησουν,η θα με σταματανε γιατι δεν ξερουν που να πανε.,η θα με σταματανε για να κοψουνε και να ανεβουνε στο πεζοδρομιο για να πανε στο κλαμπ....ε δεν θελω και πολλα για να αρχισω τις σφηνες....

τεσπα...με τον Αρη(Σταθακη)συμφωνω στα πιο πολλα που εχει πει!!!
ειναι μεγαλη αληθεια αυτα τα λογια!!!

nasos
02-09-05, 20:09
θα ηθελα να μαθω την εξηγηση...το ΥUGO
επειδη δεν κυκλοφορουν πολλα. :wink:

MAFIA
02-09-05, 20:12
η επειδη κυκλοφορουν πολλα ανεκδοτα!!!!

Steven
02-09-05, 20:18
........

Steven
02-09-05, 20:19
ή επειδη δεν πανε γρηγορα...
Οπως λεει και το ανεκδοτο γιατι ενα Yugo δεν προχωραει οταν αναβει πρασινο?... επειδη πατησε τσιχλα... :P

nasos
02-09-05, 20:24
ε οχι κ δεν πανε γρηγορα!!! :shock: :shock:
εγω πιστευω οτι ολα τα αυτοκινητα του ανατολικου μπλοκ
ειναι παραδειγματα προς μιμηση για ουλες τις αυτοκινητοβιομηχανιες.
οχι προς αποφυγιν! :lol: :lol: :lol:

xdream
02-09-05, 21:10
ε οχι κ δεν πανε γρηγορα!!! :shock: :shock:
εγω πιστευω οτι ολα τα αυτοκινητα του ανατολικου μπλοκ
ειναι παραδειγματα προς μιμηση για ουλες τις αυτοκινητοβιομηχανιες.
οχι προς αποφυγιν! :lol: :lol: :lol:
Συμφωνω ! Οταν τα Skoda ετρεχαν στο wrc καποιοι αλλοι δεν ηξεραν τι ειναι αυτο.... ( μα καλα τι λεω ??? μπας και εχω πυρετο ???)

nasos
02-09-05, 21:48
οχι δεν παραληρεις!
η σιτροεν που ητανε ε?
ειχαν στο νου τους μονο να σηκωνεται πιο γρηγορα η υδροπνευματικη τους αναρτηση!
η μιτσουμπισι που ητανε?
εβγαζε κινητηρες για βαπορια τοτε!
η μαμα αλφα που ητανε? ε? ε?
κακο θα ητανε να πρωταγωνιστουσε μια 155 Q4 sto wrc?
την στιγμη που ο σαινθ με το σελικι κατεριπτε τα ρεκορ των ειδικων?
ε?

Timos
02-09-05, 21:53
H ''μάμα'' Iτάλια τότε έτρεχε με την Deltona.
Τι άλλο θέλατε?
Υπερβολή θα ήταν μια 155 στο χώμα αλλά και ιεροσυλία!
Η Alfa έχει παράδοση στις πίστες και όχι στους κατσικόδρομους.

nasos
02-09-05, 22:05
σαν να μου φαινεται οτι εχεις δικιο για την 155 αλλα
εξακολουθω να εχω τις αμφιβολιες μου στην μη συμμετοχη της
στο wrc.

COPBOY
03-09-05, 15:21
θα ηθελα να μαθω την εξηγηση...το ΥUGO????

εχω προσπαθησει τοσες φορες να παω δεξια και σιγα και ποτε δεν τα καταφερα...η θα με σταματανε για να κατουρησουν,η θα με σταματανε γιατι δεν ξερουν που να πανε.,η θα με σταματανε για να κοψουνε και να ανεβουνε στο πεζοδρομιο για να πανε στο κλαμπ....ε δεν θελω και πολλα για να αρχισω τις σφηνες....

τεσπα...με τον Αρη(Σταθακη)συμφωνω στα πιο πολλα που εχει πει!!!
ειναι μεγαλη αληθεια αυτα τα λογια!!!

Καποιοι βιαστηκαν να απαντησουν!!!
Η μετρηση εγινε σε ιδιο αριθμο αυτοκινητων!!Το λεω γιατι και εγω στο σεμιναριο βιαστηκα λεγοντας οτι δεν υπαρχουν πολλα!!!
Η απαντηση αφορα κυριως ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ!!!Δεν κινειται κανενα οχημα απο μονο του ηταν η απαντηση του ειδικου.Οι μετρησεις εγιναν για οδηγηση εντως πολεως και σε επαρχειακο δικτυο.Τα αποτελεσματα ιδια.Παλι το ιδιο οχημα.
Ρωτησα τον καθηγητη ''μα εχουν την ιδια παθητικη ασφαλεια'';;
Φυσικα και οχι μου ειπε αλλα αν σου εδινα ενα yugo θα τολμουσες να προσπερασεις μια porsche στον δρομο;;ακομα και αν η porsche πηγαινε με 80χ/ω εκεινη την στιγμη;;
Αν ομως μου λεει σου εδινα μια porsche θα οδηγουσες εχοντας μπροστα σου αλλο οχημα;;το δεχεται ο οδηγος της;εχεις porsche το 'απιαστο' αυτοκινητο και δεν ανεχεσαι να εισαι δευτερος,προσπερνας συνεχεια και θετεις τον εαυτο σου σε κινδυνο.Διοτι στις μεγαλες ταχυτητες κανενα αυτοκινητο δεν μπορει να σε σωσει.Η ταχυτητα και η μεθη προκαλουν ατυχηματα,οτι αφαιρει την συγκεντρωση του οδηγου μας ειπε επισης.(αν και η δικια μου εμπειρια μ'εχει διδαξει οτι τα περισσοτερα τα προκαλλουν οι αλλοδαποι και οι ηλικιωμενοι).
Ενημερωτικα επισης αναφερω οτι με το ονομα του Πανεπιστημιου Αθηνων απο το τμημα της Ιατρικης εστειλε επιστολη σε ολες τις μεγαλες εταιριες να του στειλουν σε ποια σημεια πρεπει να κοψουν τα οχηματα τους, οι αντρες της Πυροσβεστικης, οταν αυτα τρακαρουν και αφου ειχε περασει ηδη ενας χρονος μονο η mercedes του απαντησε.
Οσο για τον Αρη οτι λεει το εννοει δεν ειναι βιτρινα.Του προσφεραν μια mercedes ως βουλευτης που ειναι και προτιμησε το υβριδικο toyota επειδη ειπε ειναι πιο οικονομικο και λιγοτερο βλαβερο στο περιβαλλον.

Moutralewn
04-09-05, 08:39
σαν να μου φαινεται οτι εχεις δικιο για την 155 αλλα
εξακολουθω να εχω τις αμφιβολιες μου στην μη συμμετοχη της
στο wrc.

Είναι θέμα πολιτικής της εκάστοτε εταιρίας.Η Lancia έτρεχε στο WRC η Alfa στα τουρισμού και η Ferrari στην F1. Δεν υπάρχει λόγος να τρέχουν εταιρίες του ίδιου Gruppo μαζί.
Ομοίως,π.χ., και με το VW group.Η Skoda τρέχει στο WRC και η Seat στις πίστες.

xdream
04-09-05, 08:43
σαν να μου φαινεται οτι εχεις δικιο για την 155 αλλα
εξακολουθω να εχω τις αμφιβολιες μου στην μη συμμετοχη της
στο wrc.

Είναι θέμα πολιτικής της εκάστοτε εταιρίας.Η Lancia έτρεχε στο WRC η Alfa στα τουρισμού και η Ferrari στην F1. Δεν υπάρχει λόγος να τρέχουν εταιρίες του ίδιου Gruppo μαζί.
Ομοίως,π.χ., και με το VW group.Η Skoda τρέχει στο WRC και η Seat στις πίστες.
Το θεμα ειναι, τωρα με τι τρεχουμε στο WRC ???
Και η Alfa Romeo ετρεχε στην F1 καποτε. Θυμισου και επιτυχιες π.χ. 84-85 με Ricardo Patrese κτλ....

nasos
04-09-05, 11:50
ελπιζα να ντεμπουταρει η 149 Q4 αλλα δυστυχως θα βγαινει σε 2.2λιτρα.

Moutralewn
04-09-05, 13:00
Το θεμα ειναι, τωρα με τι τρεχουμε στο WRC ???
Και η Alfa Romeo ετρεχε στην F1 καποτε. Θυμισου και επιτυχιες π.χ. 84-85 με Ricardo Patrese κτλ....

Προφανώς τα..παιδιά του Gruppo :) , θα το κρίνουν οικονομικά ασύμφορο να συμμετάσχουν στο WRC, οπότε περιορίζονται σε F1 και τουρισμού.

Πάντως δεν θα ήταν και άσχημη μια 159 σε χωμάτινη έκδοση με κάνα δίλιτρο τούρμπο μοτέρ και 300 αλογάκια!!

:alfa: + :turbo: + :rally: = :horse::horse::horse::horse::horse::horse::horse:: horse::horse::horse:

nasos
04-09-05, 14:05
ποια παιδια του gruppo που οι φασουλαδες δεν εχουν βγαλει μια πισωκουνα κ συνπορευομαστε με θυληπρεπη αυτοκινητα ε?εε?εεεε?